نوشته شده توسط : علیرضا

خرید اینترنتی عینک شنای ارزان

خرید اینترنتی عینک شنای ارزان

 

اگر شما هم مانند اکثر افراد به ورزش های آبی مخصوصا شنا علاقه مند هستید باید بدانید که برای هر ورزشی از جمله شنا احتیاج به یک سری وسایل می باشد.مثلا داشتن عینک شنا برای این رشته امری مهم و ضروری به نظر می رسد چرا که چشم انسان عضو آسیب پذیری بوده و مراقبت از آن با خرید عینک شنا  می تواند به همین راحتی انجام شود.شما با داشتن عینک شنا می توانید لذت شنا کردن را در زیر آب احساس کنید بدون آنکه ابی به چشمان شما برود و احساس سوزش کنید.فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای علاقه مندان انواع عینک شنا را در فروشگاه خود قرار داده است و با توجه به بودجه و میزان پولی که می خواهید هزینه کنید می توانید یکی از انواع این عینک را خریداری نمایید.

 

 

 

kharide_post

 

خرید اینترنتی عینک شنای ارزان

برای شما علاقه مندان ما این محصول را به صورت خرید پستی در فروشگاه قرار داده ایم و براحتی می توانید ابتدا سفارش خود را ثبت کرده و سپس بعد از ردیافت کالای خود وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

با خرید عینک شنا و استفاده از ان دیگر نگران چشمان خود نباشید چرا که با وجود این محصول دیگر هیچ آبی به چشمان شما نفوذ نخواهد کرد و شما با خیال راحت می توانید به شنا کردن بپردازید و لذت ببرید.

در آب استخر ممکن است انواع باکتری ها و بیماری ها وجود داشته باشد که اگر از وسایل مخصوص شنا استفاده نکنید ممکن است بعد ها صدمات جبران ناپذیری را به خود وارد نمایید.

مار کت سنتر ۲۴ سعی کرده است تابرای قشری که می خواهند به تازگی ورزش شنا را فرا بگیرند این عینک را با قیمتی مناسب در فروشگاه قرار دهد تا انها نیز بتوانند از این محصول استفاده کرده و از شنا کردن لذت بیشتری را ببرند.

 

 

 

kharide_post

 

 

 

 

خرید اینترنتی عینک شنای ارزان توسط 15 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , , , , ,

 

=======================================================

خرید آموزش نانچکو بروسلی

خرید آموزش نانچکو بروسلی

 

 

خرید آموزش نانچکو بروسلی – اگر عاقه مند به یادگیری فنون نانچکو هستید و دوست دارید تا این تکنیک ها را به بهترین روش و توسط مخترع این روش فرا بگیرید پیشنهاد می کنیم حتما با تهیه آموزش نانچکو  فوق که توسط خود بروسلی آموزش داده شده است هر چه سریع تر مهارت های خود را بالا ببرید. دقت داشته باشید اگر واقعا بخواهید می توانید با در اختیار داشتن این مجموعه و کمی تلاش و کوشش پس از مدت کوتاهی به نتیجه بسیار مطلوبی برسید.

ما سعی کرده ایم تا در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ بهترین آموزش نانچکو را برای شما عزیزان تهیه و در اختیارتان بگذاریم.شما در این مجموعه به صورت قدم به قدم از ابتدا تمام فنون لازم نانچیکو را فرا خواهید گرفت و در هر مرحله وارد تکنیک های پیشرفته تر خواهید شد.این رشته مخصوصا برای کسانی که در حال انجام ورزش های رزمی هستند بیشتر به دردد می خورد چرا که اگر بتوانند در کنار هنر های رزمی تکنیک های نانچکو را هم پیاده نمایند کار انها بسیار حرفه ای تر و زیبا تر جلوه خواهد کرد.

 

 

kharide_post

 

خرید آموزش نانچکو بروسلی

در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این مجموعه برای شما علاقه مندان فراهم شده است.کافیست تا سفارش خود را ثبت کرده و سپس بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

شما هم می توانید با خرید آموزش نانچکو و با برنامه ریزی دقیق و تمرین و تکرار در مدت زمان کوتاهی به مهارت های بالایی در این زمینه دست یابید.کافیست تا در هنگام اجرای تکنیک های نانچیکو تمرکز  خود را بروی حرکات بگذارید و با دقت و ظرافت  هر مرحله را انجام دهید.خواهید دید که همین قدم به قدم کار کردن شما روزی /انقدر سریع خواهد شد که باعث شگفتی خود و دیگران خواهید شد.

 

 

 

kharide_post

 

 

 

 

 

 

خرید آموزش نانچکو بروسلی توسط 10 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , , ,

======================================================

خرید آموزش پرورش اندام مصطفی محمد

خرید آموزش پرورش اندام مصطفی محمد

 

خرید آموزش پرورش اندام مصطفی محمد – اگر دوست دارید تا ورزش بدن سازی را به صورت حرفه ای آغاز کنید پیشنهاد م یکنیم تا در همین اولین قدم به فکر یک استاد خوب و مجرب باشید.چرا که متاسفانه در ورزش پرورش اندام تقریبا همه برای خود ادعای استادی دارند و دوست دارند تا هر کسی که از آنها سوال می کند به روش و شیوه خود جوابی به آن داده باشند.آموزش بدنسازی می تواند بسیار مهم و حیاتی به نظر برسد چرا که اگر حرکت را به صورت اصولی و دقیق اجرا نکنیم  امکان آسیب رسیدن به عضلات بدن بسیار بالا رفته و ممکن است خطرات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

ما امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ یک اموزش پرورش اندام بسیار خوب و با کیفیت که توسط استاد بزرگ و مسلم این رشته یعنی مصطفی محمد اموزش داده می شود را برای شما در سایت قرار داده ایم.شما با تهیه این مجموعه و با اجرای دقیق حرکات طبق روش های آموزش داده شده می توانید به موفقیت های بزرگی دست یابید و خیلی سریع به پیشرفت برسید.

 

 

 

kharide_post

 

خرید آموزش پرورش اندام مصطفی محمد

امکان خرید پستی این مجموعه برای شما علاقه مندان به بدن سازی وجود داشته و کافیست ابتدا شفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.شما در آموزش بدنسازی فوق یاد خواهید گرفت که چگونه باید از وزنه ها و دمبل ها استفاده کرد.روش کار با دستگاه های بدن سازی را فرا خواهید گرفت.به شما آموزش خواهیم داد که کدام عضلات را باید با هم تمرین دهید و در چه روز های و چه ساعاتی تمرین کنید که بهترین نتایج را بگیرید.

بدنسازی امروز به یک علم تبدیل شده است و اگر  مراحل آنرا به صورت علمی و دقیق انجام دهید می توانید هر روز  شاهد پیشرفت خود باشید. با خرید اموزش بدن سازی فوق شما نکاتی مهم و ضروری را درباره پرورش اندام یاد خواهید گرفت که ممکن است تا به حال چیزی درباره انها نشنیده باشید.

 

 

 

 

خرید آموزش پرورش اندام مصطفی محمد توسط 14 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , ,

=======================================================

خرید آموزش بدنسازی گاسپاری

خرید آموزش بدنسازی گاسپاری

 

خرید آموزش بدنسازی گاسپاری – پرورش اندام دیگر مانند گذشته نیست و امروز  به صورت یک علم و دانش در آمده است.برای اینکه بتوانید در ورزش بدن سازی پیشرفت داشته باشید و به صورت حرفه ای خود را مطرح نمایید باید در ابتدا به علم ان مسلط شوید.باید بدانید که چگونه و به چه صورت حرکات بدنسازی را انجام دهید.آموزش بدن سازی برای خود دارای اصول و قوانین خاصی می باشد و چنانچه نتوانید  طبق اصول آن پیش بروید قطعا هم امکان آسیب رساندن به عضلات خود را بالا برده و هم اینکه مانع بزرگی برای پیشرفت خود خواهید شد.

ما امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ یک مجموعه اموزش پرورش اندام که توسط یکی از نابغه های بدن سازی به نام ریچ گاسپاری آموزش داده شده است را برای شما در نظر گرفته ایم.شما با خرید آموزش بدنسازی فوق و با تماشای دقیق آن نکات بسیار مهمی را خواهید اموخت.

یادخواهید گرفت که چگونه با وزنه ها و دمبل ها تمرین صحیح و اصولی کنید.

یاد خواهید گرفت که حرکات بدن سازی را چگونه  به صورت صحیح اجرا نمایید.

یاد خواهید گرفت تا با دستگاه های بدنسازی به صورت حرفه ای و صحیح کار نمایید.

و….

 

 

 

kharide_post

 

خرید آموزش بدنسازی گاسپاری

ما امکان خرید پستی این مجموعه ارزشمند را برای شما علاقه مندان در سایت قرار داده ایم و هر زمان که خواستید می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفار شخود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

پس یاد بگیریم که اگر می خواهیم در پرورش اندام هر روز شاهد پیشرفت خود باشیم و از احتمال آسیب رسدن به عضلات خود نیز بکاهیم حتما از همان ابتدا به صورت کاملا اصولی و حساب شده این ورزش را شروع کرده و قدم به قدم به صورت علمی  پیش رویم.آموزش بدنسازی نیاز به کمی صبر و تحمل دارد و باید به بدن خود فرصت دهید تا بتواند یواش یواش  رشد نماید.

 

 

 

kharide_post

 

 

 

 

 

 

 

خرید آموزش بدنسازی گاسپاری توسط 36 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , , , , , ,

======================================================

خرید اینترنتی فایر تایر اصل

خرید اینترنتی فایر تایر اصل

 

خرید اینترنتی فایر تایر اصل – اگر علاقه مند به اسپرت ماشین هستید و دوست دارید تا همیشه یک سر و گردن نسبت به بقیه بالاتر باشید پیشنهاد می کنیم حتما برای یک بار هم از فایر تایر برای اسپرت ماشین خود استفاده نمایید.فایر تایر  لاستیک های شما را جلوه ای بسیار خاص و شگفت انگیز می کند و چشمان دیگان را به لاستیک های شما خیره خواهد کرد.با خرید فایر تایر و نصب آن بروی لاستیک خودروری خود گویی که به دور لاستیک شما نواری از نور وجود داشته و به صورت جلوه ای اتشین در هنگام حرکت نمایی خاص و رخی بسیار زیبا به خودروی شما خواهد داد.

در بازار می توانید فایر تایر های مختلفی رابیابید.اما باید بدانید که این کالا از نظر کیفیت بسیار ممکن است با دیگر کالا های مشابه متفاوت باشد.قبل از خرید باید بدانید که فایر تایر ها به دو نوع تقسیم بندی می شوند.

۱-پایه کوتاه

۲-پایه بلند

 

 

 

kharide_post

 

خرید اینترنتی فایر تایر اصل

ما سعی کرده ایم که بهترین نوع /ان که همان فایر تایر پایه بلند است را در سایت قرار دهیم.این محصول را می توان برای انواع خودرو و همچنین دوچرخه و موتور نیز استفاده کرد.ما امکان خرید پستی را برای شما علاقه مندان به خرید فایر تایر فراهم کرده ایم و هر زمان خواستید می توانید سفارش خود را ثبت نمایید و سپس بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

این محصول برای شما عزیزان در بسته بندی دو تایی عرضه شده استو به صورت ضد آب و ضد گرد و غبار می باشد.

جالب است بدانید که تنها بعضی از فایر تایر های موجود در بازار حالت فلشر دارند.باید بگوییم که خوشبختانه تمام محصولات ما دارای حالت فلاشر بوده و همچنین در تنوع رنگی مختلفی عرضه می شنود.

کافیست تا در هنگام سفارش رنگ مورد علاقه خود را ذکر نمایید تا ما نیز همان رنگ را برای شما ارسال نماییم.

 

 

 

kharide_post

 

خرید اینترنتی فایر تایر اصل توسط 10 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , , ,

====================================================

خرید اینترنتی آموزش هیپنوتیزم

خرید اینترنتی آموزش هیپنوتیزم

 

آیا شما دوست دارید تا درباره هیپنوتیزم بیشتر بدانید؟آیا دوست دارید به این توانایی برسید که روزی خودتان دیگران را هیپنوتیزم نمایید.؟ ما امروز برای علاقه مندان به آموزش هیپنوتیزم یک مجموعه منحصر به فرد و کاربردی را آماده کرده ایم که بوسیله آن می توانند با کمی تمرین و ممارست بعد از مدتی به مهارت های لازم درباره هیپنوتیزم دست یابند.شما در این مجموعه اموزشی علاوه بر موضوع هیپنوتیزم درباره مسائل مرتبط و مکمل آن نیز نکاتی را خواهید /اموخت.

مثلا در همین مجموعه دباره موضوعاتی همچون

ارتباط با جن

نحوه رفتن به خلصه

و خارج شدن از آن

درباره مرگ و اسرار آن

درباره روح و نحوه خارج شدن از بدن

درباره جابه جایی اجسام با قدرت تمرکز

نحوه به دست اوردن قدرت های ماور طبیعی

و…

 

 

 

kharide_post

 

خرید اینترنتی آموزش هیپنوتیزم

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید اموزش هیپنوتیزم را برای شما علاقه مندان فراهم آورده ایم و براحتی می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت کرده و سپس بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

شما در این مجموعه درباره افرادی که می توانند فکر دیگران را بخوانند و افرادی که تله پاتی با هم دارند نیز نکاتی را خواهید دید.

به شما پیشنهاد می کنیم اگر به هر کدام از موضوعات ذکر شده علاقه مند هستید حتما با خرید آموزش هیپنوتیزم و تماشای با دقت آن پی به نکات بسیار مهمی ببرید و همچنین مهارت های خود را نیز درباره این موضوعات افزایش دهید.

شما هم اگر بخواهید می توانید با تمرین و ممارست آموزش هیپنوتیزم را فرا بگیرید و دست به کاری شرگف و خارق العاده بزنید.پس پیشنهاد می کنیم حتما این مجموعه را تهیه نمایید.

 

 

kharide_post

 

 

 

 

 

 

خرید اینترنتی آموزش هیپنوتیزم توسط 19 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , , , ,

======================================================

خرید انگشتر لیزری بیمز

خرید انگشتر لیزری بیمز

 

آیا دوست دارید تا دیگران حیرت زده و شگفت زده کنید؟ایا به نبال یک وسیله تفریحی خاص و جدید هستید؟ پیشنهاد می کنیم حتما توضیحات مربوط به انگشتر لیزری بیمز را مطالعه کنید.این انگشتر لیزری می تواند به عنوان یک سرگرمی بسیار جالب و یک هدیه متفاوت استفاده شود .کافیست تا در محیطی تاریک وارد شده و دست های خود را به این طرف و آن طرف تکان دهید.خواهید دید که مجموعه ای از رنگ ها در اطراف شما ایجاد خواهند شد که نما و جلوه ای خاص را به محیط اطراف می بخشند.

انگشتر لیزری بیمز دارای ۴ انگشتر در بسته بوده و چهار رنگ مختلف می باشند.شما می توانید با استفاده از این محول رنگین کمانی از رنگ را ایجاد نمایید.ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این محصول را فراهم آورده ایم و براحتی می توانید سفارش خود را ثبت کرده و بعد دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردزاید.

 

 

 

kharide_post

 

خرید انگشتر لیزری بیمز

از این لیزر انگشتری می توانید در مجالس و مهمانی ها استفاده نمایید و فضای جمع را شگفت زده و ذوق زده نمایید.به طور کلی این محصول دارای مشخصات و خصوصیات زیر می باشد:

- دارای چهار انگشتر لیزری در رنگ های قرمز، آبی، سبز و سفید
- دارای بسته بندی اوریجینال وکیومی
- قابل استفاده در تمام محیط های نیمه تاریک و تاریک
- قابل استفاده برای ترسیم متن و اشکال مختلف در فضا و رقص نور بر روی دیوار
- استفاده از باطری ریز AG3 که در تمام مغازه ها و ساعت فروشی ها به راحتی یافت می شود
- دارای یک سال گارانتی تعویض

 

با خرید انگشتر لیزری می توانید لحظاتی بسیار شاد و مفرح را برای خود و دیگران رقم بزنید و لحظاتی به یاد ماندنی را در خاطره ها ثبت کنید.

 

 

 

 

 

kharide_post

 

 

 

خرید انگشتر لیزری بیمز توسط 65 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , , , , , ,

======================================================

خرید مستند رکورد های گینس

خرید مستند رکورد های گینس

 

آیا شما هم علاقه مند هستید تا با کسانی که که در گینس رکورد زده اند بیشتر اشنا شوید و کار هایی که باعث شده است آنها اسمشان در کتاب گینس وارد شود را مشاهده کنید؟ ما امروز در یک مجموعه زیبا با نام مستند رکورد های گینس قصد داریم تا شما را با این افراد آشنا نماییم.افرادی که همه به خاطر کار های عجیب و خارق العاده ای که انجام داده اند اسمشان در گینس ثبت شده است.

این مستند زیبا رکورد های گینس را به تصویر می کشد و شما شاهد صحنه و حرکات عجیبی خواهید بود که تا به حال در هیچ کجای دیگر نمونه /ان را ندیده بودید.همچنین در کتاب رکورد های گینس نام افراد و یا حیوانات ی که خاص هستند را نیز مشاهده خواهید کرد.مثلا در این مستند زیبا با کوچکترین سگ دنیا و بلند قد ترین انسان روی زمین و..از این موارد اشنا خواهید شد.

همه رکورد های گینس حاصل دستاوردهای انسان بوده و به صورت طبیعی می باشند و همین موضوع باعث زیبایی بیشتر کار شده است.ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید مستند فوق را برای شما عزیزان فراهم /اورده ایم.شما می توانیدبا کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت کرده و بعد زا تحویل محصول وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

 

 

kharide_post

 

 خرید مستند رکورد های گینس

اگر دوست دارید تا کار های خارق العاده دیگران را مشاهده نمایید پیشنهاد می کنیم همین الان اقدام به خرید مستند رکورد های گینس نمایید .کارهایی همچون جابجایی تریلر توسط یک کودک می تواند برای هر کسی جذاب و دیدنی باشد.

تماشای زیبا ترین دختر جهان برای هر کسی جالب خواهد  و همچنین بلند قد ترین فرد دنیا و کوچکترین فرد نیا و….پهمه و همه به همراه بسیاری از این رکوردها را می توانید به صورت تصویری در این مجموعه دریافت نمایید.

 

 

 

kharide_post

 

 

 

 

 

 

خرید مستند رکورد های گینس توسط 36 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , ,

========================================================

خرید آموزش دروازه بانی حرفه ای

خرید آموزش دروازه بانی حرفه ای

 

اگر شما هم به دروازه بانی علاقه مند هستید و دوست دارید تا در آینده به یک دروازه بان موفق تبدیل شوید به شما پیشنهاد می کنیم از همان ابتدای کار به صورت کاملا اصولی و علمی تمام اموزش های لازم را ببینید تا بتوانید موفق باشید.ما امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ یک آموزش دروازه بانی بسیار خوب برای شما در نظر گرفته ایم که از ابتدا تمام اصول و قواعد  ان را به شما آموزش می دهد.

شما با خرید آموزش دروازه بانی فوق با مواردی همچون:

-خصوصیات یک دروازه بان موفق

-نحوه تک به تک شدن

-نحوه شیرجه زدن

-نکات فنی در هنگام پرش

-نحوه قرار گیری دست ها

-نحوه گرفتن توپ در دست

و….

موارد مهم دیگری را خواهید آموخت.

 

 

 

kharide_post

 

خرید آموزش دروازه بانی حرفه ای

ما برای شما علاقه مندان به دروازه بانی امکان خرید پستی این مجموعه را فراهم آورده ایم و براحتی می توانید سفارش خود را ثبت کرده و سپس پس از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

آموزش دروازه بانی جدا از اینکه احتیاج به فیزیک مناسب دارد باید تلاش و تمرکز نیز در هنگام یادیگری از خود نشان دهید.باید از همان ابتدا یاد بگیرید که چگونه به صورت اصولی رفتار نمایید.شما با دین این مجموعه یاد خواهید گرفت که چگونه شوت های سنگین را مهار کنید.

یاد خواهید گرفت که در هنگام پنالتی ها چگونه مسیر درست را حدس بزنید و چگونه بازیکن پنالتی زن را به اشتباه بیاندازید.

شما خواهید اموخت که نحوه جا گیری صحیح در درون دروازه به چه صورت است.

 

 

 

kharide_post

 

 

 

 

 

خرید آموزش دروازه بانی حرفه ای توسط 56 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , ,

==================================================

خرید اینترنتی گردنبند ماه تولد

خرید اینترنتی گردنبند ماه تولد

 

همه شما درباره گردنبندهای ماه تولد مطالبی را شنیده اید.امروز مادر فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ انواع گردنبند ماه تولد را برای شما علاقه مندان در فروشگاه قرار داده ایم.هر کدام از این گردنبند ها مخصوص یک ماه خاص بوده و علامت ان ماه را بروی خود  حک شده دارند.شما می توانید برای دادن یک هدیه خاص و شیک از این گردنبند های تولد استفاده نمایید.این محصول می تواند مکمل زیبایی شما باشد و با قیمتی ارزان می تواند هدیه ای مناسب و خاص برای دوستان شما است.اگر دوست دارید تا با خرید گردنبند ماه تولد خود را نسبت به دوستان و اطرافیان شیک تر و خاص تر کنید کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.در بازار انواع و اقسام  این گردنبندهای ماه تولد مشاهده شده است و ما سعی کرده ایم از بهترین و مرغوب ترین کالا ها در فروشگاه خود استفاده نماییم تا بتوانیم بدینوسیله رضایت شما عزیزان را جلب نماییم.

شما می توانید در هنگام ثبت سفارش خود نوع گردنبند مورد نظرتان را برای شما بنویسید تا ما همانی که شما می خواهید را ارسال نماییم.

این محصول می تواند بسسیار مناسب برای هدیه دادن باشد و شما  گردنبند ماه  تولد همسر و یا نامزدتان را تهیه و در کنار کادوی اصلی به او هدیه می دهید و باعث خوشحالی و شادمانی او می شوید.ما در مارکت سنتر ۲۴ از میان سایر محصولات مشابه سعی کرده ایم تا یکی از با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار را انتخاب و در سایت خود قرار دهیم.

 

 

 

kharide_post

 

 

 

 

 

 

 

 

خرید اینترنتی گردنبند ماه تولد توسط 10 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , ,

==========================



:: بازدید از این مطلب : 494
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 آبان 1392 | نظرات ()